Monday, February 8, 2010

Vamos a'la playa

Nu är det bokat! Malin och jag ska återigen en vecka till solen! Den 21 mars bär det av till Teneriffa. Vi ska bara ha sol och bad och lugnt och skönt i en hel vecka. Alltså det är ju detta som får mig att stå ut just nu med en halvmeter snö och minusgrader sen i december. Ska ni ut och resa i vår?

It's booked now! Malin and me will once again go away to the sun! The 21st of march we're going to Tenerife. We will just do sun and bathing and peace and relaxing for a whole week. This is what gets me through half a meter snow and below zero degrees since december. Are you going somewhere this spring?

8 comments:

LadyAngore said...

Nej, vad skönt!!
ví ska också försöka komma iväg på en liten semester nu innan bebisen kommer. mina föräldrar har lgh i Marbella, så en trip dit får det nog bli.

Anonymous said...

Åååh vad skönt! Ni får skåla, sola, bada och njuta åt mig i era fräcka bikinis!

Massa kramar Karin

Lillebror said...

Jaha, då ska Kanarieholmarna göras osäkra av de fruktade Chartertanterna igen! Hoppas det blir grymt soft, jag kommer nog hem innan så vi kanske hinner ses!

Puss o Kram

Sandy De Luxe said...

Lady A: Ja det ska bli underbart! Gud vad härligt med nåt eget. Det vill jag också ha när jag blir stor!
Karin: Åh, ja det ska vi göra, ska nog köpa en ny bikini alldeles snart faktiskt. KRAM
Lillebror: Hehe, jajamen! Nu kommer vi ner igen! Det blir fantastiskt! Hoppas vi ses annars ses vi till påsk. Hoppas du har det underbart också! Puss puss

Daisy dapper said...

Guuud så skönt! :)

monica said...

Aah, det hørtes deilig ut!! Jeg skal kanskje en tur til Amsterdam i mars med kjærsten og noen venner for å feire bursdagen min:) Gleder meg!

Sandy De Luxe said...

Daisy: Jaaa, jag längtar!
Monica: Amsterdam lyder da dejligt! Ser godt at du glæder dig, du må ha det rigtigt hyggeligt!

Lilly Lee said...

såg jätteskönt ut! nej vi ska inte resa, jag har faktiskt aldrig varit utomlands ;-) (jo norge,tyskland och finland då, hehe )