Friday, February 12, 2010

Atjoo!

Jag ligger här i sängen och nyser. Det gick inte att ta sig till jobbet idag dessvärre. Men men, nu ska jag kurera mig genom att ta det lugnt. Dessa söta ballerinaskorna från Lola Ramona skulle pigga upp mig! 748kr på Hepcat för er med strl 39 och 799kr på Sivletto för alla oss andra. Är de inte hemskt söta?
I'm in bed sneezing. I couldn't go to work like this. Oh well, now I will get better by just taking it easy. This cute ballerinas from Lola Ramona would definitly cheer me up! 75 euros at Hepcat for you that wear size 39 and 80 euros at Sivletto for all other sizes. Isn't they adorable?

3 comments:

Zizzi said...

JÄttefina! Undrar om det är en ny konstig sorts förkylning både du och jag har? Igår nös jag minst 60 gånger. Idag har jag nyst mindre, men det är så jobbig!

Sandy De Luxe said...

Mycket möjligt! Nysningar som bara den och den sitter i länge! Jag är fortfarande inte frisk. Krya på dej!

Fifi said...

Vilka söta!
Jag blir glad bara av att se på dem.