Tuesday, February 9, 2010

Picture perfect

På lördag ska jag köpa en ny kamera är det tänkt. Jag är så trött på alla dåliga, mörka, gryniga bilder. Jag vill ha en systemkamera men en liten sådan och jag har spanat in den här. Olympus E-P1. Den kallas för Pen kameran och det gjorde den även när den lanserades som systemkamera första gången nån gång på 60-talet som en väldigt liten systemkamera.
Ni som kan nåt om kameror, är denna något att ha?

This saturday I will buy me a new camera. I'm so tired of all lousy, dark, grainy pictures. I want a SLR camera but not the size of it so I've looked at this Olympus E-P1. It's called the Pen camera and that was what it was called in the 60's when it first was produced as a small SLR.
Anyone who knows anything about cameras is more than welcome to say what you think about this one.

2 comments:

Anonymous said...

Kul, lämna en recension sen, skulle också vilja ha något liknande! :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer said...

snygg kamera. vet dock ingenting om deras kameror, är mest inne på canon och en del samsung.

jag upplever mig ofta som bredare i mörkare tvätt på jeans..och kan se skitbred ut i svart.