Thursday, February 18, 2010

Kort vecka!

Jaha då var det fredag imorgon igen. Blev ju en väldigt kort vecka eftersom jag var sjuk måndag och tisdag. Imorgon ska jag dessutom ha ett möte här hemma och sen ett på Turning Torso så jag behöver inte ta mig till Danmark i ovädret. Gött! Har ni några planer för helgen?
Friday again tomorrow. This turned out to be a short week because of my illness in the beginning. I'm going to have a meeting at home tomorrow aswell and then one in Turning Torso so I don't have to go to Denmark in the bad weather. Nice! Do you have any plans for the weekend?

2 comments:

LadyAngore said...

Härligt med korta veckor, men mindre kul om det är pga att man ligger hemma o är sjuk. =/
vi ska faktiskt över till köpenhamn imorgon, på punk a billy bash´s 10 års jubileum. :)

Sandy De Luxe said...

Exakt, men idag har jag haft en superdag. Möten och sen en runda på stan! Min pojkvän ska dit imorgon också, hoppas att ni får kul!