Saturday, February 13, 2010

Be my Valentine

Idag orkade jag masa mig upp ur soffan för en mindre runda på stan. Max drog nämligen med mig till Tomas Sabo butiken där jag fick välja en berlock till mitt armband som kombinerad 3 års dags och alla hjärtans present! Valet föll på denna söta palmen.
Visst är den fin!?
Dessvärre får vi ställa in middagen på Metro ikväll, men vi får väl helt enkelt mysa hemma.
I had to get out of the sofa today. Max took me to the Tomas Sabo store where I got to choose a charm for my bracelet as a combines 3 years anniversary and valentines gift. I chose this cute palmtree.
Isn't it nice?
Unfortunatly we have to cancel the dinner at Metro tonight, we'll have to take it at home instead.

3 comments:

Anonymous said...

såååfin!! Han kan väl laga en god middag? Puss ha en mysig kväll

LadyAngore said...

åh vad trist! hoppas du snart blir frisk!

Zizzi said...

Vilken fin berlock! Krya på dig!