Tuesday, February 16, 2010

Pump up the volume!

Jag är äntligen på bättringsvägen!! Ja, jag tror till och med att jag kan gå till jobbet imorgon.
Jag är sjukt peppad på att träna också och har tänkt dra upp intensiteten lite nu när jag kommer tillbaka. För att peppa mig själv ännu mer så har jag köpt lite nya träningskläder. Mycket av det jag har är så grymt slitet för att man tvättar det så ofta. Det blev iallafall ett par tights, en träningsjacka och en väska. Himla fina tycker jag, till och med med lite retrokänsla. Jag bara älskar den mörkröda färgen på jackan.
Väskan var verkligen nödvändig, jag har sprungit runt med olika kassar alldeles för länge!
I'm finally getting better!! And I do think that I can go to work tomorrow.
I'm also extreamly excited to get back to my training and I think that I will take it to another level when I get back. To get even more excited, I've been buying some new stuff. A lot of my stuff is so worn because you wash it all the time. Anyway, I bought these leggings, this training jacket and the bag. I think it's very nice, kind of a retro feeling aswell. I just love the dark red color on the jacket.
The bag was really necessary, I've been running around with plastic bag all too long!

4 comments:

Elevator Lady said...

Den där jackan funderar jag också på. Vill hemsk gärna ha hela dressen så att jag kan leka Bill Murray i Broken Flowers

Sandy De Luxe said...

Haha, ja.. Den är riktigt skön också. Byxorna vet jag inget om, har inte provat dem men de är snygga!

mamma said...

Supersnyggt! Äntligen har du tagit ditt förnuft till fånga genom att lägga lite pengar på praktiska kläder och väskor!! Bra Sandra och jättefint!
Puss puss

Hanna said...

snyggt, det är fan nästan lika roligt med nya träningkläder som med vardags- och festkläder! =)