Sunday, February 14, 2010

Happy valentines day!!

Glad alla hjärtans dag till er alla! Hoppas att ni får en mysig dag och har det så bra som bara ni kan ha det! Själv firar jag i soffan med att titta på OS och försöker att inte snyta ut hjärnan ur näsan. Men jag köpte en liten alla hjärtans present till mig själv och min mamma häromdagen. Dessa skorna som är perfekta att ha med sig i väskan så att man kan gå i platta skor när man tröttnat på klackarna. Finns hos Rollasole. Jag har köpt dem i guld. Glad Alla Hjärtans Dag Mamma!
Happy Valentines Day to you all! I hope you get a nice day, spending it just the way you want. I celebrate in the sofa watching the Olympics and trying not to blow my brain out my nose. But I did buy a little something for me and my mum. This shoes which are perfect to carry around in your bag to go from heels to flats when you're tired. Find them at Rollasole. I've bought them in gold. Happy Valentine Mum!

8 comments:

Anonymous said...

oh, vad söta!!
Tack söta lilla tösen min!!! Jag har faktiskt oxå köpt en grej till dig! ;)
Puss puss

Hanna said...

sv: vad roligt! :) jag länkade dig för ett tag sedan. ha en bra alla hjärtans dag!

Jenny Oak Fae said...

Önskar dig en fortsatt fin dag trots din förkylning..!

KRAM, Jenny

<3 <3 <3

Emma says style, love & rock and roll. said...

Jag beställde också rolasoles till mig själv för ett tag sedan, också i guld. Men jag har itne fått dem än. Hoppas jag får dem innan nästa helg :)

Sandy De Luxe said...

Mamma: Vad kul! Puss
Hanna: Tack detsamma!
Jenny: Tack! Ha en fin dag du också!
Emma: Vad konstigt, det tog bara tre dagar för mina att komma från det att betalningen var dragen. Kolla så att inte något har blivit fel.

Ms. B @ Millie Deel said...

Those little roll up flats are so handy! Hope you have a Happy Valentine's Day darling!

Sandy De Luxe said...

Ms. B: Yeah they really are! Thanks, sweetie, the same to you!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.