Sunday, February 28, 2010

Utpumpad..

Jag lever.. Men knappt. Efter en väldigt hektisk vecka var jag igår och några killar från klubben på sparring i Köpenhamn. Efter 4 timmars thaiboxning drog vi sen vidare till Rising Starz 2 på Copenhagen Muay Thai, där några av dem skulle gå match. Det var riktigt bra fighter och Golden Leaf vann 2, 1 oavgjord och förlorade två. Sjukt bra jobbat! Nu är jag så trött så att jag bara ska ligga i soffan och titta på hockey hela kvällen..
Har ni gjort nåt kul i helgen?

I'm alive.. Barely. After a very hectic week I went to Copenhagen with some boys from my club to do some sparing in Copenhagen. After 4 hours of thaiboxingwe went to Rising Starz 2 at Copenhagen Muay Thai, where some of them we're fighting.
It was really good fights and Golden Leaf won 2, 1 draw and 2 losses. Soo good job! I'm so tired right now, I will just spend the evening in the sofa watching hockey..
Have you been doing some fun this weekend?

5 comments:

Anonymous said...

Druckit gott kaffe i vår nya Nespresso ;O
Puss puss

Emma said...

åh jag blir så sugen att träna thai när jag läser det här inlägget! Jag har däremot nästan enbart jobbat i helgen :/

Hanna said...

hur länge har du hållt på? =)

Sandy De Luxe said...

Åh, jag vill också smaka nør jag kommer hem!
Emma: Trist att jobba hela helgen, men man måste ju ibland.
Hanna: Jag har tränat kickboxning i två år och thaiboxning i ett år.

Hanna said...

okej, vad roligt =) jag har bara hållt på i ett halvår än så länge... men planerar inte att sluta här ;)