Thursday, February 25, 2010

The perfect black pants!

Jag är alltid på jakt efter den perfekta svarta byxan men jag lyckas liksom aldrig. Alltid är det något som är fel. Idag har jag beställt de här med hög midja från Acne. Nelly.se hade gratis frakt idag så då passade jag på. Hoppas nu att det passar bara! Tror ni de är snygga på?
Last Pants SEK 1195, Acne - NELLY.COM
I'm always hunting for the perfect black pants but I never make it. It's always something that just isn't right. I've ordered this pants with high waist from Acne today. Nelly.se had free shipping so I did it right away. I hope they will fit! Do you think it will look nice?

5 comments:

Tjuettan said...

Såg skitsnygga ut...men man vet aldrig när man handlar online. Hoppas dom passar!

Anonymous said...

Dom passar säkert. Och du brukar ju ha byxor från Acne eller hur?!
puss

Zizzi said...

Jag tror du kommer bli skitsnygg i de!

Sandy De Luxe said...

Nej man vet ju aldrig. Jag håller tummarna! Ja jag brukar ha grejer från Acne så det borde vara bra.

Sandy De Luxe said...

Tack Zizzi!