Monday, February 22, 2010

F***ing snow!!

Jag var så glad i lördags när allting började smälta bort, det var plusgrader och all snö bara rann iväg. Jag var äntligen frisk och det kändes som vår. Bestämde mig för att ta första löprundan utomhus för att fira att förkylningen var borta. Det var tungt men det gick bra! 3,5 km på 16.38. Inte fy skam...

Men så kom minusgraderna igår. Allting frös och det blev snorhalt! Dessutom började det snöa under natten. Så vad händer när jag kom utanför porten imorse?

Helt plötsligt försvinner benen under mig och jag landar med hela vikten + träningsväska och laptop på ena knät!

Jippie! Ajajajajaaaj!

Jag slog sönder mina svarta byxor så de är bara och slänga och knät värker som bara den!

Skit!!

I was like bambi on ice today, I fell on the ica and snow and broke my pants and hurted my knee! I hate the snow!! I want springtime!

3 comments:

LadyAngore said...

jaa, nu får det fan va nog med snön!!!!

Sandy De Luxe said...

Ja, usch och fy, jag blir nästan arg bara jag går utanför dörren!

Anonymous said...

Jag tror det är dax för dig att köpa tantbroddar ;)

Kram från ett galet vintrigt stockholm (Karin)