Friday, January 8, 2010

Suede..

Ååå, jag har precis hittat de här skorna på Topshop! Gud så snygga! Precis lagom klack för jobbet och lite vardagsgöra. Jag skulle vilja ha båda färgerna. De svarta faller ju helt klart i min smak direkt men vid närmare eftertanke så känns de röda roligare till våren. Svarta skor har man ju fler av. Eller vad tycker ni?
Oh, I've just found these shoes at Topshop! My god, they're good looking! Perfect height of the heel both for work and for som walking. I would like them in both colours. The black pair definitly catches me first but with another thought the red ones seems more fun for springtime. Black shoes is so ordinary. Or what do you think?

6 comments:

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer said...

jag gillar ju själv den med blomman..och hon med blå klänning så blir ju glad att andra gillar dom också =)

Anonymous said...

Jag tycker du ska köpa dom svarta eftersom du nyss köpt de röda på Rizzo?! ;)
Puss

Zizzi said...

Jag håller med. svarta har man massor av. Nu vill jag ha färg färg färg!

Anonymous said...

Röda! Du har så många svarta att det är roligare med ett par röda. Det kan bli skitsnyggt till massor :)

Kram Karin

Hanna said...

härlig blogg! =)

Sandy De Luxe said...

Det kommer nog att bli de svarta skorna. Jag har varit och provat dem och de röda såg lite billigare ut. Hmm, tråigt men sant. Tack för hjälpen!