Friday, January 22, 2010

Nytt ljus!

Usch jag tycker alltid att det blir så mörkt och tråkigt när man tar bort adventsljusstakar och julpynt. Det känns nästan lite ledsamt. Min mamma påstår att hon och pappa alltid köper nya lampor i januari och detta året har faktiskt vi också gjort det.
Detta är den första. Den ger inte så mycket ljus, mer mys. Men den är ju grymt snygg tycker jag! 249kr at Miss Juniversum.
Uff, it always seems so dark and boring when you take all christmas decorations down. It's almost sad. My mother says that she and dad always buy new lamps in january and this year we've done it too. This is the first one. It's not very strong lighted, more cozy. But I think that it's supercool! 25 euro at Miss Juniversum.

4 comments:

Jenny Oak Fae said...

Väldigt snygg lampa, jag har också funderat på att köpa en sådan, men nu har jag ju fått en söt kaninlampa som jag är helt förälskad i..!

: )

Trevlig helg!

KRAM, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Tack! Kaninlampan är inte illa den heller! Trevlig helg på dej också Jenny! KRAM

Zizzi said...

Jag sitter också och surfar runt och tittar på lite lampor. Jag håller med om att det blir lite mörkt utan allt ljus i fönstren!

Sandy De Luxe said...

Ja men visst blir det! Det blir så himla tråkigt. Hoppas att du hittar något!