Monday, January 11, 2010

Fit for fight!

Jag är på jakt efter snygga och sköna träningskläder, det är inte det lättaste för enligt mig går det inte riktigt hand i hand. Jag gillar inte funktionsmaterial utan vill ha bomull och kraftiga material som känns sköna mot kroppen. Till min thaiboxning vill jag gärna ha en stor hoodie att krypa in i, kanske denna från Hepcat.se?
I'm hunting for nice and comfortable training clother, it's not the easiest task becaus I don't really think that it goes together. I don't like high tech material, I want cotton and strong materials that feels good on the body. For my thaiboxing I would like a big hoodie that I can crawl into, maybe this one from Hepcat.se?

Ps. My birthday is coming up!! =)

5 comments:

punk in writing said...

Nu är jag kanske en smuuula partisk, men klart att man ska vara snygg även på gymmet. :D

Anonymous said...

Ja, lilla sessan, du blir jättefin i den här huvtröjan! Men,
Om du något i luften hör´s surra så
är det vi på Pantarholmen som vill hurra, o ett riktigt Gott Nytt År önskar Christina, Smulan, Dixie o Jörgen! Stor Kram!

Anonymous said...

Är den inte lite för maskulin??
puss

Hanna said...

WOW! vänta lite nu... håller du också på med thaiboxning? :OO

Sandy De Luxe said...

Ja, det gör jag. Jag har tränat kickboxning i 4 år och sen gått över till thaiboxning. Men jag började ordentligt med Thai i höstas. Så du tränar också?