Tuesday, January 12, 2010

Far far away..

Idag är det min födelsedag och jag firar den inte alls. Jag åkte på möte i Norrköping kl. 04.50 imorse och är inte hemma förrän kl. 21.15 ikväll. Bara jobb, jobb, jobb. Lite synd om mig är det allt...
Fast jag kommer fira lite imorgon och ha kalas för släkten i helgen!
Today it's my birthday and I'm not celebrating at all. I went for a meeting in Norrköping at 04.50 this morning and will not be home until 21.15 tonight. Just work, work, work. I feel a little pity for myself...
But I will celebrate it a little tomorrow and have a party for my relatives this weekend!

11 comments:

Tifa said...

Stort grattis!! :)

Annie S said...

Grattis! :)

Flora Amalie said...

Tillykke!

Daisydapper said...

Grattis raring!

Sandy De Luxe said...

Tack tack sweeties!

Lilly Lee said...

Grattis!!

Redheaded woman said...

a very very happy birthday!!! Hope you'll enjoy yourself tomorrow! x

Zizzi said...

Grattis på födelsedagen i efterskott!

Jenny Oak Fae said...

OJ, grattis i efterskott!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Thanks everyboday! I had a great day anyway!

Isabella said...

Grattis i efterskott vackraste!:*