Monday, January 25, 2010

Depeche!

Idag kommer min mamma och pappa hit! Vi ska ut och äta och sen gå och se Depeche Mode. Inte riktigt mitt favoritband men pappa ville gärna se dem och konserter är ju alltid kul! Imorgon ska mamma och jag ägna dagen till att se om det har kommit in några vårkläder i affärerna på stan.
Jag skrev ju häromdagen att jag skulle göra klart lite stickprojekt och nu är jag klar med nästan allt. En del grejer är presenter så de kan jag inte visa men den här tröjan är jag väldigt nöjd med. Jag tänker ha den över en svart klänning eller liknande. Den är moss och mönsterstickad med stickor 4. Mönstret har jag gjort själv.

My mum and dad will come and visit us today! We are going to a restaurant and then we're going to see Depeche Mode. It's not my favourite band but my dad wanted to see them and concerts are always fun! Tomorrow my mum and me will spend the time looking for some new spring clothes in the shops downtown.
I wrote earlier that I should finish some of my knitting projects and now I'm almost done. Some are presents so I canät show them, but I'm very satisfied with how this sweater turned out. I plan to wear it with a black dress or something like that. I did the whole pattern myself.

2 comments:

Jenny Oak Fae said...

Åh lyckliga du som ska gå på deras konsert, de är SÅ bra tycker jag, och det har jag alltid tyckt..!

: )

Jättefin tröja!!!

KRAM & ha det bra!

Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Vi hade det kanon Jenny! Jag har lagt ut en film åt dig så du får en liten upplevelse iallfall. KRAM