Thursday, January 21, 2010

My oh my!!

Jag VILL ha den här kappan och jag tror faktiskt att jag ska beställa den så snart jag får lön! Fantastisk fin form och på beskrivningen verkar tyget toppen. Blankt men rätt styvt. Mina underbara vårkappor som jag älskar har jag haft i så många år nu så att de börjar bli nötta, då skulle väl denna passa bra. Och klänningarna som också finns hos Trashy Diva ska vi inte prata om, kanske måste jag slå till på den röda klänningen också.

I WANT this coat and I actually think that I will order it as soon as I get my paycheck! Really nice shape and the fabric seems great. Shiny but quite stiff. My wonderful spring coats has been with me for several years now and have started to look quite worn by now. And the dresses at Trashy Diva is worth mentioning, maybe I have to buy the red one as well.

6 comments:

Jenny Oak Fae said...

Åh jag svimmar...SÅ snygg!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Ms. B @ Millie Deel said...

Ooh I love that too!!

LadyAngore said...

Wowiwoow! :)

Sandy De Luxe said...

Yeah! All I can say is wow!

Isabella said...

EEEEEEEEEEEEEEK *eyegasm*

Sandy De Luxe said...

Haha jag håller helt med dej!!