Sunday, January 24, 2010

Latest finds!

Jag gjorde riktiga kap igår när vi var en runda på stan. En sväng till UFF resulterade i dessa två kjolar för endast 10 kr styck! Den gröna tror jag är en gammal tysk uniformskjol, den sitter som en smäck men ska fållas nertill. Den gråa kjolen sitter bra i midjan men ska sys in över rumpa och höfter. Men det är ju en baggis!

I did some really nice finds yesterday when we were out. A quick look at UFF and I came out with these two skirts for about 1 euro each! I think the green one is an old german uniform skirt, it fits me perfectly but I will fix the hem. The grey skirt fits me nice in the waist but is too big over my but and hips so I will take it in. But it's no problems at all!

6 comments:

Flora Amalie said...

Good finds!

Sandy De Luxe said...

Yes indeed! =)

Isabella said...

Ah! alldeles gorgeous finaste du! jag älskar specifikt den första!
Kramar

LadyAngore said...

Snyggt!
Var du på Pogo i lördags btw? :)

Sandy De Luxe said...

Isabella: Tack! Den första är absolut den jag gillar allra bäst!
Lady Angore: Tack! Ja, det var jag. Banden var över förväntan bra så det var en kul kväll! Var du där?

LadyAngore said...

ahaa, va kul att du hade kul där :))
Nej jag va hemma med magen, haha. Men min karl va där o han hade roligt. Men så är han ju skinhead så det kanske inte är så märkligt. Däremot ska vi se UK-Subs och Vibrators på Debaser på onsdag. :)
kommer bli KANON!