Monday, January 4, 2010

Bambi on ice..

Så här såg det ut igår när vi var ute och åkte lite skridskor i Pildammsparken. Det var lite ostadigt i början, det är nog fyra år sedan jag åkte sist. Men sen blev det både piruetter och annat. Superfint väder men nästan 10 grader kallt!This is what it looked like yesterday when we were out ice skating in Pildammsparken. I was a little bit insecure in the beginning, it was almost four years ago I skated last time. But after a while I did really well. So nice weather but almost 10 degrees cold!

7 comments:

Jenny Oak Fae said...

HÄRLIGT!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Ja det var underbart! Så roligt! KRAM

Anonymous said...

Ganska oslipade eller hur? ;)
Puss

Sandy De Luxe said...

Haha, ja de gled väldigt mycket åt sidorna, men jag ska försöka slipa i helgen om det fortfarande är kallt då. Puss

Zizzi said...

Underbart! Själv har jag inte åkt skridskor sen jag gick i skolan!

Sandy De Luxe said...

Försök att göra det i vinter! Det är ju grymt kul!

Isabella said...

Men sötnos då! åh jag vill också men det är så attans kallt!;(