Thursday, January 28, 2010

Need blood..

En gång i månaden så skulle jag behöva vara vampyr. Jag behöver blod! Jag har ju redan dåligt bodvärde som det är men när jag sen får lingonvecka så går det helt ner i botten. Jag blir så trött att jag inte orkar röra mig. Idag skulle jag spelat fotboll, men jag orkar knappt ta mig ur soffan och det ger mig sån jäkla ångest..

Once a month I should be a vampire. I need blood! I'm quite anemic already and when the red week comes I'm totally down. I get so tired that I can hardly move. I was supposed to play soccer today but I can't get out of the couch and I feel so bad about it..

5 comments:

Hanna said...

sv: jag längtar så mycket till att få se orden bli till bilder på filmduken... jag läste första delen igårkväll, ända fram tills det är jacob som börjar berätta. smekmånaden och allt, jag föreställer mig att det är så vackert!

Anonymous said...

GÅ OCH TA ETT BLODPROV...NU!
Puss

Elina said...

Drick Blutsaft :)

Sandy De Luxe said...

Elina: Jag vet inte om jag vågar det då jag äter både järntabletter och öljästtabletter redan. Kanske blir det för mycket?

Anonymous said...

Har du prövat att äta niferex? Finns receptfritt på apoteket. Jag blev uppmanad att köpa det nu när mina två vampyrer tar blod från mig. Jag åt hemofer tidigare men det fnös bara barnmorskan åt :)

Massa kramar från tjockisen i Stockholm