Wednesday, September 23, 2009

While my guitar gently weeps..

Jag har varit i Köpehamn och försökt shoppa idag. Det gick inte så bra. Jag hittade intenting och mådde fruktansvärt dåligt. Jävla mens. Svettas, mår illa, har ont i magen, vill gråta, är arg och framförallt är jag godissugen. Det blev lite bättre när jag fick slappna av i soffan hos Allan och AmalieConspiracy Ink ett tag. Sen gick Max och jag till Halifax och åt burgare, det var gott! Nu sitter jag i soffan och väntar på True Blood och äter salta pinnar. Förlåt att jag gnäller men ibland måste man.

I've been to Copenhagen today and tried to do some shopping. It didn't go very well. I didn't find anything and I felt horrible. Fucking period. Sweating, feeling sick, have stomach pain, want to cry, feeling angry and most of all I crave candy. It became a little bit better when I could relax in the sofa at Conspiracy Ink for a while. Then after Max's tattooing session was over we went to Halifax and ate burgers. Now I'm sitting in the sofa and waiting for True Blood and eating saltedd sticks. Sorry for the rant but sometimes you have to.

2 comments:

Flora Amalie said...

Halifax og True Blood kan næsten kurere alt.
Håber du snart får det bedre!

Sandy De Luxe said...

Ah, ja! Det blev lidt bedre! Tak!