Thursday, September 24, 2009

Down on the world again..

Jag vet inte vad som händer eller om denna mensperioden påverkar mig extremt mycket. Jag är så sjukt ledsen och trött att jag bara vill krypa ner under täcket och stanna där. Jag orkar inte gå och träna ikväll men tränar jag inte får jag ångest för det och då blir det ännu värre. Samtidigt är det ju roligt bara jag kommer dit. Men orkar man inte så orkar man ju inte..
I don't know whats happening or if my period this time is really bad. I'm soo sad and tired that I just want to crawl down in my bed and stay there. I don't have the energy to exercise tonight but if I don't I get such anguish so it gets even worse. At the same time I know it's fun just if I get there. But if I don't have any energy I don't...

4 comments:

Lilly Lee said...

Usch låter inhe skoj alls! Krya på dig! Tänk på att det går över!
Kram!

Sandy De Luxe said...

Ja, det gör ju det! Man måste ju komma ihåg det även när det är som jobbigast. TAck för dina ord! KRAM

matilda/daisy dapper said...

vännen, tid förändras, humör går upp o ner, men kom ihåg, du är alltid lika vacker.

Jenny Oak Fae said...

Fy vad trist, känner tyvärr igen mig själv i hur du mår...

Jag har precis börjat att ta Rosenrot-tabletter, och hoppas på att bli piggare av det..!

KRAM, Jenny

<3