Monday, September 28, 2009

Highschool Hellcats

Jag skulle väldigt gärna vilja ha ett par svarta byxor men det varkar ju stört omöjligt att få tag i. Nu har jag dock letat runt och hittat dessa fina på E-bay. De är från Bernie Dexters eget märke. Men de är i strl XL. Är det någon som vet hur kläderna är i storlek? Någon som kanske har dessa byxor? Jag kan så klart mäta mig men ibland vill man bara höra om de är små eller stora också. Är de riktigt små så kan man ju nog ha dem.I would like a pair of black pants but it seems almost impossible to get. Now I'vwe been looking around and found this nice pair at E-bay. They are from Bernie Dexters own brand. But they are in size XL. Is there anyone who knows what they're like in sizez? Someone that maybe have this pants? Of course I can mesure myself but somtimes ju just need someone elses thought about it. If they are really small they may fit.

7 comments:

B-b-b-etty said...

vet inte hur storlekarna är men om man kollar tabellen så blir xl galet stora om man inte har xl.

Anonymous said...

Vi kan väl sy in dom??
pUSS

Sandy De Luxe said...

Ja, jag ligger mer mot en large. Men de verkar oerhört korta om man mäter. Eller kanske är det bara jag som ha långa ben? Sy in är ju alltid ett alternativ efter som blixtlåset är i ryggen.

Matilda/Daisy dapper said...

Hej vännen!
Annars har vi jättesnygga svarta byxor från Bettie page. Gå in och kika på hemsidan på kategori nertill och så ser du fler bilder på modellen :)

Kram

Sandy De Luxe said...

Matilda: Ja jag har redan kikat på dem, men de är lite korta för den svenska vintern.. Mitt problem är att jag har tre par svarta capribyxor med hög midja men jag vill gärna ha ett par hellånga.. Eller så får ajg väl helt enkelt gå i kjol hela vintern. Är ju faktiskt snyggare till stövlar tycker jag. KRAM

Tifa said...

Jag har provat ett par i Las vegas!
har för mig att dom var väldigt strechiga... men jag var lite på lyset så jag minns inte :P
Sjukt snygga iaf!! :D
Funderar på om jag ska köpa ett par jag med...

Sandy De Luxe said...

Hm, ja då borde jag ju verkligen kunna ha large. Utan problem. Tycker det är svårt med storlekar. Tex på bettie Page Clothing's hemsida så är jag en L enligt måttabellen men jag har en klänning därifrån i M.