Tuesday, September 15, 2009

Hungry Eyes!

Patrick Swayze är död! Vila i frid! Hemskt tycker jag, han var ju så bra i Dirty Dancing! Tragiskt med sjukdomar som tar bort människor i förtid men jag gillar att Patrick har varit öppen med sin sjukdom, man får ofta känslan att Hollywood annars tycker att det är fult. Här är lite nostalgia från Dirty Dancing!


Patrick Swayze is dead. R.I.P How sad, I liked him a lot in Dirty Dancing! And it's so tragic with illness that takes people away to early. I like the fact that Patrick has been open with it because sometimes you can get the feeling that Hollywood think that illness is something ugly. Here is some nostalgia from Dirty Dancing.

3 comments:

Jenny Oak Fae said...

Vad hemskt...förvisso var det väntat, men ändå...jag gillade också honom..!

: (

Jag ska nog också hedra honom på min egen blogg nu...

KRAM, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Ja gör det! KRAM

Flora Amalie said...

Så trist, han var en sand stjerne.