Tuesday, September 1, 2009

Tonight's the night!

Alltså ikväll ska jag och hämta en grej som jag har velat ha länge! Det är inte kappan. Det började med att jag hittade grejen men var lite för snål då jag precis had köpt en anan sak. När jag sen skulle tillbaka och köpa det så fanns det inte. Jag blev så besviken för problemet var att man inte kan hitta det i någon webbshop heller. Men nu har jag hittat det i en annan affär! I Malmö! Kan ni gissa vad det är??

Tonight I'm going to fetch something that I've been wanting for a long time! It's not the coat. I found that thing but I thought that it was a little too expensive right then. When I went back for it it wasn't there anymore. I was so disappointed because you couldn't find it in a webshop either. But now I found it in another store! In Malmö! Can you guess what it is?

1 comment:

Anonymous said...

Kappan kommer till Tjallamalla på torsdag! ;)
Puss