Monday, September 21, 2009

I hate you so much right now...

Nä det gör jag inte men jag har varit så sur i helgen och som vanligt undrar man varför men haha! Here we go again! Det var ju PMS. Nu sitter jag i soffan och tar igen mig efter thaiboxningen med en mensvärk som är så fruktansvärd att jag knappt kan skriva, än mindre äta. Skit! Hoppas Max kommer hem snart och ger mig choklad för pastan som står på bordet har jag inte rört..No I don't but I've been so cranky this weekend and as usual I've wondered why but haha! Here we go again! It was PMS. Now I'm in the sofa trying to relax after thaiboxing with a pain in my stomach that is so horrible that I barely can write and absolutley not eat. Darn! I hope Max will be home soon so he can give me some chocolate because the pasta besides me I haven't even touched..

3 comments:

Matilda/Daisy dapper said...

åh vännen. jag sitter i precis samma sits! det är inte lätt minsann. :P kram

Sandy De Luxe said...

Usch nä, det är typ det värsta som finns! Men jag fick lite choklad och en vetevärmare på magen. Det hjälpte! KRAM

Jenny Oak Fae said...

Jag har samma besvär, jobbigt värre..!

: (

KRAM, Jenny

<3