Thursday, September 24, 2009

I'm a survivor!

Tack för alla fina kommentarer och tips, både här och på Facebook! Jag mår helt klart bättre nu tack vare dem och att jag försöker fokusera på att se framåt ett par dagar. Dessutom har jag en päronkaka i ugnen och så har jag hittat dessa fantastiska skor på Nelly för det fina priset 399kr!

Thanks for all sweet comments both here and at Facebook! I feel much better now thanks to them and by trying to focus on a few days ahead. I do also have a pear cake in the oven and I found this pair of faboulus shoes at Nelly for the nice price of 399 sek, about 39 euros!

9 comments:

punk in writing said...

Hejja! Allt blir bättre med kaka! :)

Jenny Oak Fae said...

Ååååååhhh vilka snygga skor!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Ms. B @ Millie Deel said...

Those shoes are adorable! I'm so sad I can't buy them as well :(

Sandy De Luxe said...

Punk in writing: Japp! Den var riktigt god!
Jenny: Ja visst är de!! KRAM
Ms. B: Yeah, isn't they cute? Sad you can't buy them..

B-b-b-etty said...

skönt att du känner dig bättre. jag är snart där jag med, har en kaka 86% choklad redo haha

Miss Rascal said...

Okej, jag svimmade just.
UNDERBARA!

Sandy De Luxe said...

Betty lou: Ja det är så skönt. Sån choklad måste man ju ha hemma för emergency!
Rascal: Ja visst, jag bara älskar dem! Jag ska beställa dem nu! =)

Anonymous said...

;) fiina!
Puss

Erika said...

Så underbara skor, skulle platsa i min garderob perfekt. =)