Saturday, September 5, 2009

More like a princess..

Nu har jag shoppat höstens och vinterns jackor! Efter mycket sökande och mailande och ringande fick jag äntligen tag i Ida Sjöstedts kappa Sherilyn Princess! Fick åka till Helsingborg för att köpa den men jaja, här är den iallafall och jag kan bara säga att jag är mer än nöjd!
I have bought all autumn and winters jackets now! After a lot of searching, mailing and calling I finally got hold of Ida Sjöstedts coat Sherilyn Princess! I had to go to Helsingborg to buy it but anyway, here it is and I'm more than satisfied!

5 comments:

Jenny Oak Fae said...

Åh vad den var fin, du passar jättebra i den, kul att du fick tag den!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Anonymous said...

Superfin!!! Verkligen, hoppas du kommer att trivas i den!
Puss

Sandy De Luxe said...

Tack tack! Ja jag är överlycklig! Den kommer bara att vara såå underbar i vinter! KRAM

Cherry Cupcake said...

jätte fin :)

härlig vidd på kjolen.

Anonymous said...

Men duuuuu så snygg!!