Tuesday, September 22, 2009

Här dansar herr Gurka!

Jag har tänkt att lägga in egen gurka. Det är ju så himla gott men jag gillar inte alla tillsatser som finns i köpt gurka. Är det någon som har ett bra recept? Nu ska jag ta igen mig en stund på soffan innan jag sticker iväg till fotbollsträningen. Ha en bra kväll!
I've been thinking to make my own pickeled cucumber. It's so good but I don't like all the substanses there is in bought cucumber. Does anyone have a good recepie? I will rest for a while on the couch now before I'm of to soccer practise. Have a nice evening!

5 comments:

Anonymous said...

...både vals och mazurka! ;)
Det är alltid gott i bara lite ättikslag men det kanske inte går med smågurkor?!
puss

MAJA: Style & Life by Leia said...

Haha....sitter å sjunger den sången måååånga ggr per dag eftersom lillsparven skrattar så han gråter då....fast jag kan ha hittat på lite egen text;)

Sandy De Luxe said...

Haha, ja det är en rolig sång.. Hade faktiskt glömt det där med vals och mazurka.. =)

Jenny Oak Fae said...

Kanske du kan hitta nåt schysst recept på recept.nu

: )

KRAM, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Ska kolla där! Tack för tipset! KRAM