Monday, August 10, 2009

Silver threads and golden needles..

Är det någon som vill ha ett litet telefon/Ipodskydd? Eller kanske man kan ha nåt annat i den. Jag har virkat den och den passar nog allt upp till en Iphones storlek. Skriv en kommentar senast onsdag iallafall så skickar jag den. För skojs skull kan du ju även skriva vad du skulle ha i den också.Does anyone want this little cellphone/Ipod cover? You can probably use it to whatever. I've done it and it fits most things up to an Iphone size. Write a comment, latest this wednesday and I will send it to you. Just for fun, write what you should use it for aswell.

6 comments:

Anonymous said...

Oh, jag vill jag vill =) Jättesöt ju.

Anonymous said...

Oh, vad söt!!! Har du virkat den själv??
Puss

Matilda/Daisy dapper said...

Hej sötaste!

ja helgen har varit helt underbar.
Skönt med mini-semester ibland. Imorgon är det dags igen att börja jobba! Kolla in på bloggen någongång under morgondagen, då får du se lite nyheter som anlänt från Bettie Page! Nytt märke för oss i butiken, och jag är så nöjd med kvalité och bra priser. Vilken söt virkad liten sak :) underbar! och du, vad snygg du var på bilden då du hade fixat håret, så fint blev det!

Kärlek Matilda
Daisy dapper

Zizzi said...

Åh! Helt underbar! Nu har jag redan ett fodral till mobilen. Men om jag har turen att få den skulle jag ha mina tamponger i den. Tycker att de som får stå ut med så mycket borde få ett fint fodral att ligga i i väskan, istället för att ligga lite här och där i botten bland pennor och småmynt. Plus att det kanske till och med skulle kännas lite fint att få mens.
Fodralet var verkligen jättesött!
Kram cissi

Sonja said...

Hej,
jag älskar verkligen ditt iphone-fodral och skulle gärna göra en egen. Finns det någon chans att få mönstret?
undrar Sonja

Sandy De Luxe said...

Sonja: Kul att fu gillar det! Hmm ja mönster. Jag har gjort den på fri hand så jag har inget mönster. Men när jag gör nästa så ska jag skriva ner det så kan du få det.. Jag lägger ut det här på bloggen då.