Saturday, August 8, 2009

Devil's haircut

Jag har kämpat ett tag för att få till diverse curls på huvudet. Jag tycker att det är jättesvårt och mitt hår spretar ofta ut. Men såhär såg det iallafall ut förra helgen när vi skulle ut en sväng i Karlskrona. Idag har vi legat på stranden och är nu bara hemma och duschar för att ta oss till Dragracing på strippen i Malmö. Old School Street Action!


I've been fighting to do some nice curls in my hair for a while. I'm not very good at it but this is how it looked last weekend when we went out in Karlskrona. Today I spent the morning until now at the beach but now I'm home to get a shower before going to the Dragracing show in Malmö! Old School Street Action!

4 comments:

Jenny Oak Fae said...

Ser fint ut tycker jag!

Men visst är det svårt att få till sådana frisyrer..! Jag ska permanenta mitt hår, då kommer det säkert att bli enklare att sätta upp håret! Tur att det finns en massa folk på YouTube som lägger ut filmer på hur man fixar håret...

: )

KRAM, Jenny

<3

Anonymous said...

Jäkla snyggt!! =)

Sandy De Luxe said...

Tack tack! Jag ska försöka sluta klippa upp mitt hår också. Tror att det kan gå bättre då. Kram på er!

Cherry Cupcake said...

Jätte fint:)