Sunday, August 30, 2009

10001110101

Jag vill ha den här kappan! Den är fantastisk! Jag har velat ha en svart vinterkappa som denna såå länge. Jag såg den redan i våras någonstans och häromdagen lade LindaSötsur ut den som ett litet tips efter min höstlista. Den är från Ida Sjöstedt och jag kommer att springa av mej benen för att hitta den. Tyvärr har jag redan varit inne i ett par butiker i Malmö och frågat om den kommer och det gör den inte! Om det är någon som VET om någon butik i södra sverige kommer att få in den så kan ni väl tipsa mig?? Snälla?
I want this coat! It's faboulus! I've been looking for a winter coat like this for soo long time. I saw it somewhere this spring already and the other day Linda at Sötsur blogged about it as a tip after my autumn list. It's from Ida Sjöstedt and I will give it all to find it. Unfortunatly I've already checked with some stores in Malmö if they will sell it and they won't! If there is anyone that KNOWS if some store in southern sweden will sell it, please tell me!

3 comments:

Flora Amalie said...

Mmmm, that's pretty!

Jenny Oak Fae said...

Den var verkligen fin!!!
Hoppas att du får tag på en..!

KRAM, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Oh, ja visst är den.. Jag kommer att söka land och rike runt! KRAM