Tuesday, August 18, 2009

Ooa hela netten, Ooa hela dan..

Jag måste ha varit väldigt snäll på sistone för i helgen fick jag två presenter! Jag fick dessa supersöta ugglorna av Max. Det är salt och peppar kar och jag bara älskar ju ugglor! Sen fick jag denna söta muffins nåldyna av min kompis Lena! Såå söt! Tack tack ska ni ha!

I must have been very good lately because this weekend I got two presents! I got this two supercute owls from Max. They're for salt and pepper and I just love owls! Then I got this cute muffin for needles and pins from my friend Lena! Soo cute! Thank you very much!

5 comments:

Jenny Oak Fae said...

Supersöta presenter!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

=) Ja jag gillar dem! Kram

Zizzi said...

Supersött!

Miss Rascal said...

Rart! :D

Anonymous said...

gulligt!
Puss