Wednesday, August 12, 2009

Dinner Lady Arms

Jag vill ha!! Tänk till hösten! Ja, jag vet, jag har redan börjat känna för hösten, men det är för att denna vecka har startat med sånt höstväder. Klänningen är iallafall fruktansvärt fin! Kan man ha med en svart kofta över också när det är för kallt för att ha den kortärmade lilla jackan.

From Mode Merr, Matilda at Daisy Dapper has it for 1695 sek.

I want this!! This autumn! Yeah, I know, I've already started with a feeling for autumn, but it's because this week has started with such boring weather. The dress is faboulus anyway! Looks good with a black cardigan aswell when it's too cold to have the short sleeve jacket.

4 comments:

chili said...

Oja, det var en mycket bra konsert. Även om ljudet var lite dåligt. Men kul och ha sett henne. Fast Robbie Williams va mycket bättre:)

Jenny Oak Fae said...

RIKTIGT snyggt!!!

: )

Kram, Jenny

<3

Matilda / Daisy dapper said...

söt du är :)
men visst är den fin! så snygg!

Sandy De Luxe said...

Chili: Inte riktigt min musik det där men det kan jag tänka mig.

Jema Rose: Ja visst är den! Kram

Matilda: Jag älskar den, måste komma upp och prova den..