Thursday, August 20, 2009

Halo..

Jag har börjat äta öljästtabletter för att få ordning på hy och hår. Jag tappar väldigt mycket hår och jag har lite småfinnar här och där. Öljäst skulle tydligen vara bra för både och sa de i Hälsokostaffären. Så nu hoppas jag på ett långt, tjock och skinande hår. Det ska tydligen ta ett par veckor innan man märker resultat och det passar perfekt eftersom jag har bokat klipptid på Big Hair Mama i början av september. Då blir det Bettie-lugg igen, nu har jag bestämt mig!


I've started to eat brewer's yeast pills to get my hair and skin alright. I'm losing quite much hair and have a few spots in my face and yeast pills should be great for both they told me in the health store. So now I hope I will get thick, long and shiny hair. Apparently it will take a few weeks before it works and it suits me great because I've booked a appointment at Big Hair Mama in the beginning of September. I will be the Bettie-bang adaing. I've decided now!

5 comments:

Jenny Oak Fae said...

Tror också att jag ska prova sådana tabletter, har gjort det förr, men skulle behöva det igen..!

Klart du ska ha Bettie-lugg! Sist jag klippte mig bad jag om en sådan lugg, men frissan klarade tydligen inte av det...så det fick bli en vanlig rak lugg...men dels blev den inte alls rak, och dels blev den alldeles för kort...

KRAM, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Trist! Jag gillar inte firsörer som klipper fel. Om de inte förstår vad man menar får det faktiskt säga det! Nu tror jag dock att jag har hittat rätt. Men färgar, det gör jag själv! Kram

B-b-b-etty said...

jag kör med aloe vera juice. funkar jävligt bra, mitt hår som typ inte vuxit på år har blivit jättelångt så växer naglarna jättefort. huden är bättre också!

Anonymous said...

Aloevera-juice kan jag köpa till dig av Marie på jobbet, om du vill?
Puss

Sandy De Luxe said...

Betty: Ja, jag ska prova den också! Den var bra för magen också sa de på hälsokostaffären.

Mamma: Ja, du får gärna köpa aloe jos till mig om du vill. Puss