Thursday, August 13, 2009

I wish I was a little bit taller..

Nej det gör jag inte men jag önskar att jag vore rik så att jag skulle kunna köpa de här underbara stövlarna från Christian Louboutin. De är så fantastiskt vackra med den skinnklädda klacken och den röda sulan. Jag älskar dem! Och ja, man blir ju en aning längre..
Boots from Net-a-Porter 985 euro


No I don't but I wish that i was rich so I could by these wonderful boots from Christian Louboutin. Ther are so faboulus and beautiful with the leather heel and the red sole. I love them! And yes, I should be a little bit taller..

5 comments:

Jenny Oak Fae said...

Ja, dem hade jag verkligen inte tackat nej till...

: )

KRAM, Jenny

<3

Anonymous said...

Skitsnygga!!!!!!!!
puss

Max said...

KÖP!!!

/M

Sandy De Luxe said...

Åååh, ja jag vet.. Jag bara vill ha dem! Men ajaj vad dyra de är!

simone said...

Finns absolut inga vackrare skor är louboutin :)