Tuesday, July 7, 2009

Twilight Zone

Igår åt vi middag med Camilla och Andrés. Det var trevligt som vanligt och vi diskuterade massa böcker. Camilla och jag är Harry Potter fans och Max gillar John Ajvide Lindkvist. Camilla påstår även att jag måste läsa alla böcker i twilight serien och True Blood. Jag har ju sett filmen och jag gillar ju vampyrer.. Är det så? Håller ni med? Isåfall kanske det är värt att beställa dem som semesterläsning..Yesterday we had dinner with Camilla and Andrés- It was nica as usual and we discussed a lot of books. Camilla and I really like Harry Potter and Marcus likes John Ajvide Lindkvist. Camilla also says that I have to read the books from the Twilight series and True Blood. I've seen the movie and I do like vampires so.. Is it so? Do you agree? Maybe then I should by them as vacation reading..

6 comments:

punk in writing said...

Jag sträckläste alla fyra böckerna... så japp, klart läsvärda.

Ninah said...

Slukade alla 4 böckerna! De är superbra! :) Läs dem! :D

Sandy De Luxe said...

Ja, det får nog bli att jag köper boxen. Lika bra att slå till på alla på en gång! =)

Jasse said...

Åh, dem böckerna är så HIMLA bra! kram!

amanda said...

ja beställ, så bra

Sandy De Luxe said...

Ja jag gör det! Beställer dem dit jag ska på semester så missar jag dem inte!