Monday, July 13, 2009

Straight Flush Ghetto

Är det någon som har provat plattänger från GHD? Jag har hört att de ska vara grymt bra men är de verkligen värda sina pengar? Jag lockar mest håret med min plattång och tycker att det funkar bättre än locktång men jag tror att det skulle vara bättre för håret att uppdatera plattången jag har från Claes Ohlson till en ny.Has anyone tried the styler from GHD? I've heared that they should be great but is they worth all the money? I do mostly curl my hair with it and thik that it works better than a curling iron but I think it's time for an update from my cheap model.

2 comments:

Jenny Oak Fae said...

Har inte testat den, min locktång är från Biltema...är inte så bra överens med locktänger överhuvudtaget, topparna blir alltid så fula när jag försöker locka mitt hår..!

Jag funderar på värmespolar istället, typ Rag Rollers från Remington, är säkert bättre för håret med sådana också, och med tanke på hur mycket mitt hår fått utstå genom åren med färgningar, slingor, blekningar och permanent...så får jag nog börja att vara lite mer snäll mot mitt hår...

KRAM, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Ja jag har också tänkt på spolar men det tar ju sådan tid. Mitt hår är väldigt tjockt och när jag lånade min mammas värmespolar i julas så hade jag i dem i tre timmar och det blev inte en endaste lock. Bara lite volym. Men det är ju olika.
Snäll mot håret borde man vara, men det är ju svårt. ;)

Kram