Friday, July 3, 2009

Grease lightnin'!

Jag har hittat den perfekta avslutningen på vår semester! Vi har ju planerat att vara i Malmö de sista dagarna och då kan man gå på dragracing! Old School! Fatta vilka snygga bilar det kommer att vara där! Den 7-8 augusti på Meca Raceway.
I've found the perfect end of our vacation! We've planned to be in Malmoe for the last few days and here you can see dragracing! Old School! Can you believe how many nice cars it will be there!? The 7th and 8th of August on Meca Raceway.

6 comments:

Unknown said...

Hej! Kom in på din blogg när jag sökte lite 50-tals mode. Verkar som att du inte bara gillar 50-tals modet utan oxå bilarna från den tiden? Tänkte att jag kunde tipsa dig om en liten bilträff som vi har här hos oss i vår stad, Varberg. Nämligen Wheels&Wings, har du hört talas om den? Mysig blogg du har förresten. Mvh // Majja

Sandy De Luxe said...

Hej! Vad kul att du hittade hit! Jag gillar verkligen bilarna och min dröm är att en dag köpa en. Jag har inte hört talas om den träffen men jag ska kolla upp det! Tack!

Anonymous said...

Åhh!! Jag vill oxå! Lite för tight innan Londonresan tyvärr.. Blä!

Sandy De Luxe said...

Ja det kommer bli fett! Synd att du inte kan komma men London är ju inte illa!

Isabelle said...

Varför ska det vara så långt till Malmö?

Sandy De Luxe said...

Ja, trist va! Det är alltid långt till de sakerna man vill på!