Wednesday, July 8, 2009

Girls on film!

Jag är så trött, jag fattar inte varför! Det är sjukt jobbigt! Nu äter jag ju järntabletter så jag borde inte ha nån anemi längre, men jag får väl kolla upp det igen om det inte går över.
I vilket fall som helst så försöker jag pigga upp mig genom att titta på fina kläder. Den här klänningen skulle inte sitta fel. Någon som vet om det finns något ställe som säljer Mode Merr i Europa eller Sverige?

I'm so tired, I can't see why! It's so boring! I'm eating iron, and have been doing it for a while so I shouldn't have anemia anymore, but I think I have to check it again if it continues. Anyway, I try to cheer up by checking out gorgeous clothes. I wouldn't say no to this dress! anyone know a place that sells Mode Merr in Europe or Sweden?

7 comments:

Jenny Oak Fae said...

Otroligt snygg klänning...hade dock inte passat mig, för jag har lite för MYCKET kurvor...och på fel ställen...typ magen..!

Bernie passar så klart utmärkt i den, och det skulle med all säkerhet du också göra!

: )

Trist att du är så trött, beror kanske på vädret..?

Jag är alltid trött, men å andra sidan så har jag Fibromyalgi, så det är inte så konstigt...

Kram, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Tack vad söt du är! Usch vad jobbigt med fibromyalgi, det är väl inte riktigt något man kan göra någonting åt heller va?
Jag tror att det har med mitt blodvärde att göra, jag brukar ligga väldigt lågt, eller kanske med pollenallergi. Men men, jag får ta det lugnt just nu så löser det sig säkert! Kram

punk in writing said...

Pin up Parade säljer en del Mode Merr. :)

http://www.pinup-parade.com/shop/index.htm

Själv är jag trött för att jag sitter på ett kontor och ugglar...

Anonymous said...

Jättesnygg klänning och du skulle vara jättefin i den! ;) Gå till doktorn IGEN; NU!!!!!!!!!!
puss

Daisy dapper said...

Hej vännen.
Mode merr är påväg in till Daisy dapper, men tyvärr inte just denna klänning, men mycket annat fint :)
Beställt o klart men vet inte exakt när det dyker upp, vilket leveransdatum. Snart ska jag ut och bila, nästa vecka, ska då besöka de ställen du tipsat mig om. Krya på dig.
Massa kramar Matilda

Sandy De Luxe said...

Punk: Tack för tipset! Ska kolla där. Ja, kontorsluften är ju inte den som piggar upp precis.

Anonymous: Ja, mamma, jag ska..

Daisy: Gud vad roligt! De har ju massa fina kläder! Ha en skön semester! Kramar!

Jenny Oak Fae said...

Nej, det går inte att göra något åt med Fibron, sedan har jag dessutom fått fel på sköldkörteln, så därför väger jag mer än jag borde/vill...

Hoppas du snart får hjälp och känner dig piggare!

Jag beställde faktiskt en klänning idag, från Hell Bunny Clothing, hoppas bara den passar nu också...

KRAM, Jenny

<3