Tuesday, July 7, 2009

Gaw koey sun yah

Idag blev det helt galet thailändskt här hemma! Jag var inne på Kina Center Livs och handlade massor av mat när jag kom från jobbet. De hade färsk rambutan och morning glory! Jag köpte soyabönor på flaska, ingefärsgodis, fisksås, vårrulle papper och chili också. Sen satte jag igång Thai Tanawut och lyssnade på thailändsk musik när jag lagade mat. Fruktansvärt töntigt, men kul! Menyn såg ut så här.
Thai Pak Boong Fai Deng (Fried Morning Glory with chili and garlic),
rice, home made springrolls stuffed with red curry, ginger, carrots and chili. And rambutans for dessert!


I had a Thai evening tonight! I went to Kina Center Livs on my way home from work. They har fresh rambutans and morning glory today! I also bought soy beans, ginger candy, chili, fish sauce and spring roll paper. Then I went home and listened to Thai Tanawut while cooking. Cheezy but fun! And the menu looked like that!

3 comments:

Jenny Oak Fae said...

Ser gott & nyttigt ut!

: )

Kram, Jenny

<3

Anonymous said...

Gud, vad det såg gott ut! Det smakade väl? ;)
Puss

Sandy De Luxe said...

Oh, ja det var väldigt gott och starkt så man nästan svettades!