Monday, July 13, 2009

If the kids are united..

Vi ska få träffa Fredde och Emmas lilla son Malte i helgen. Han är två månader och jag kan tänka mig att han är hur söt som helst. I vilket fall så var vi och köpte en present igår, det blev denna lilla söta skinnjackan och så stickade jag en mössa med en döskalle. Visst blev det sött ihop!?

Leather jacket H&M for kids, Beanie by me

We will meet Fredde and Emma's little son Malte this weekend. He is two month old and I'm sure that he is just as cute as cute can be. Anyway, we did buy a present yesterdat and we bought this little leather jacket and I knitted a beanie with a skull. Doesn't it look cute?!

5 comments:

Anonymous said...

Jätte,jättegulligt! Vad fin mössan blev! Du e duktig du!! Malte blir nog glad!
Puss

Zizzi said...

Urgulligt! Jag letar också efter en liten skinnjacka, hoppas jag hittar en!
Kram cissi

Sandy De Luxe said...

Zizzi: Denna jackan är från H&M. Kostade bara 299! KRAM

Miss Rascal said...

Supercoolt!

Sandy De Luxe said...

Tack!