Wednesday, July 1, 2009

I want to ride my bicycle, I want to ride my bike

Jag vill ha en ny cykel! Det har jag velat länge men tyvärr är Malmö en stad där man blir av med cyklar på löpande band. Nu har jag haft tur och ett ordentligt lås så jag har faktiskt haft samma cykel i ett år. Men jag är sugen på att köpa den här pärlan! Jag har inte haft en ny cykel sen den jag fick när jag var nio, alla cyklar sen dess har varit gamla damcyklar och annat. Men den är rätt dyr tror jag, 6290kr, är det vad en ny cykel kostar?I want a new bike! I wanted a bike for a long time but unfortunatly Malmö is a city where it's hard to keep a bike. Now I've been lucky and had a strong locker so I had the same bike for a whole year. But I'm longing for this beauty! I haven't had a new bike since I was nine, all after that has been old ladies bikes and other stuff. But it's kind of expensive I think, about 60o euros, is that what a new bike costs?

5 comments:

Jenny Oak Fae said...

SÅ snygg...älskar den färgen..!

Själv har jag en mörkgrön cykel från Skeppshult...

Anonymous said...

Jättefin, är den turkos med vita däck??
Puss

Sandy De Luxe said...

Jema: Ja visst är den fin! Skeppshult har ju fina cyklar också ja, det ska jag kolla på innan jag slår till.

Anonymous: Den är mintgrön med vita däck. Jag ska kolla vad den kostar i Danmark.

Daniel said...

hey look at electrabike.com
600€ is a normal price, an goog ugly lokking mtb costs the same and sucks ;o)
ride with style

or try to look for an Basman bike they rock over here....

cya

Anonymous said...

Jo, det är nå så mycket man får betala speciellt om det är en cykel utöver det vanliga. Jag gav runt 5000 för min. Men då stod det ju också Karin på ramen ;)

Kram