Sunday, July 12, 2009

Faster pussycat! Kill kill!

Det här var gårdagens shopping outfit! Jag har inte använt skjortan så mycket, vet inte riktigt varför för jag tycker ju om den. Och nedanför är den söta pyjamasen jag köpte på H&M! Tycker inte riktigt att den ser ut att komma från H&M, den är i nån sidenblandning så den känns bra i kvaliteten också.

Pants Tiger, Shirt H&M

This was yesterdays shopping outfit! I haven't used this shirt so much, I don't know why because I like it. And below that is that cute pyjama I bought at H&M! I don't think it looks like H&M, it's in some kind of silkblend so it feels good in quality.

5 comments:

Jenny Oak Fae said...

Vad söt du är..!

: )

Jättefin skjorta & pyjamas!

Kram, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Tack, vad gulligt sagt!
Ja jag är nästan lite kär i pyjamasen, jag älskar såna! =)

Kram

Miss Rascal said...

*suck* Om man anda hade en san snygg figur som du.
Jattesnygg outfit.

Sandy De Luxe said...

Nu rodnar jag..

Kitten loves vintage said...

Först outfiten - wow! Snyggt...