Sunday, July 5, 2009

The sweetest thing

Usch, alltså jag är inte gjord för att slappa. Jag var helt död igår, så trött att jag knappt kunde röra mej. Låg på soffan i två timmar men sen var jag ju tvungen att göra nåt. Det blev en runda på stan och lite bakning. Jag hittade en fin röd bomullskofta på Oasis rea 279kr. Sen köpte jag två fina handdukar från Almedahls på Design Torget eftersom jag hade ett presentkort där som snart gick ut. När jag kom hem så bakade jag lite kokosdrömmar. Fina va!?
I'm not really made for relaing. I was almost dead yesterday, so tired that I could barely move. I spent two hours in the coach but then I had to do something. I went for a little shoppingspree and did some baking. I found a nice red cotton cardigan at Oasis sale ca 25 euro. Then I bought to sweet towels from Almedahls at Design Torget because I had a gift card there that just lasted to August. And when I came home I baked coconut dreams. Nice huh!?

2 comments:

Zizzi said...

Vilken härlig energi du har!

Sandy De Luxe said...

Haha, ja, men min familj brukar kalla det Damp! =)