Friday, July 17, 2009

Freedom!

Nu går jag på semester! Tre härliga veckor där jag bara ska ta det lugnt och göra vad jag vill! Vi börjar med en resa till Skellefteå och sen tar vi det som det kommer. Jag ska försöka blogga en del men jag lovar inte för mycket. Men om ni vill vet något om mig eller vad som helst så kan ni passa på att fråga nu. Så svarar jag under semestern!Glad sommar på er!

I stole the pic. from Jema Rose

I'm leaving for vacation now! Three wonderful weeks where I'm all about to relax and do what I want! We start with a trip to Skellefteå and then we take it day by day. I will try to blog a little but I won't promise too much. But if you wan't to know something about me or whatever so ask a question or two now. So can I answer during my vacation! Have a nice summer!

5 comments:

Pixie said...

Va kul! Jag bor i Skellefteå... xD Vad hade ni tänkt gör här??

:* Pixie

Jenny Oak Fae said...

Önskar dig en fin,varm & solig semester!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Anonymous said...

ha en kön semester!
Puss

Anonymous said...

förlåt, skön menar jag ;)

Sandy De Luxe said...

Pixie: Jaha, vad kul! Vi ska på trästocksfestivalen och hälsa på min pojkväns föräldrar. Kram
Jema Rose: Tack, det ska jag! Kram
Mamma: Tack!