Wednesday, July 15, 2009

I only wanna be with you!

Jag ska köpa en ny telefon har jag tänkt. Den jag har nu är sjukt dålig så det är dags. Men jag står och velar lite. Idag blev jag erbjuden denna rosa söta, men det verkar lite billig och det var den jag köpte sist också, så det känns inte så bra. Sen gillar jag denna röda. Den känns mer kvalité och sen är det ju en musikspelare på den också! Det är ju inte illa!
Är det någon som kan sånt här? Vad tror ni?

I need to buy a new phone! My old one was a cheap one and it's already a mess! I like this cute pink one and this fancy red. But I can't decide, I think the red one is in better quality. Does anyone know stuff like this? What do you think?

2 comments:

Anonymous said...

Min syster har den sista du skrev om, verkar sjukt bra faktiskt, så jag skulle gå på den. Vill själv ha en sån =)

Anonymous said...

Den röda tycker Seb och Gabriel, dom tror att den kommer att hålla mycket längre och en mycket bättre kamera! Puss mamma