Sunday, May 31, 2009

Ghoulina..

Usch nu är jag riktigt trött. Jag orkar inte skriva om gårdagen idag, det tar vi imorgon. Men ni kan se lite bilder på Karins blogg så länge.

Hotrod utställningen idag var den största besvikelsen på länge! Vi fick ett flygblad igår där det stod att utställningen pågick på Kulturen i Lund mellan 13-18. Det planerade vi in och kom dit lagom vid 16.00. Vi frågar tjejen i kassan var utställningen är hon visar in oss och vi betalar 70spänn var. Men när vi kommer in är det bara 4 bilar där. Vi går runt bilarna i 2 ½ minut och sen tillbaka till kassan. Väl där frågar vi om det inte var mer än fyra bilar och får då svaret att alla plancher och flygblad var feltryckta och utställningen slutade kl. 16.00! Va?!!?!
Jaha, jaja ett tryckfel kan väl hända vem som helst men VARFÖR sa inte tjejen som vi betalade till att utställningen var slut?! Nä, fy fan vad besvikna vi var! Vi ville ju se det!
Kulturen kommer ju aldrig någonsin få oss som besökare igen.

Just a rant about a Hotrod exhibition that didn't exist.

2 comments:

Anonymous said...

Jäkla puckobrud! Tur att ni fick se några bilar än inga i varje fall... :)

Jättefint hus! Vilken idyll! Jag kan verkligen se er bo där! Perfekt läge också. F blev helt kåt på träden ;)

Kram!

Sandy De Luxe said...

Hehe, ja men tyvärr tror jag att det kommer att bli för dyrt. Sen vet jag inte riktigt om vi är i rätt läge för att köp hus. Det känns lite för vuxet.. Kram