Monday, May 11, 2009

C.C. Cowboys..

Yes! Ryssland vann! Skitbra match!

Min trötthet har dessvärre inte avtagit, det känns som att jag inte har sovit på en vecka och idag har jag världens längsta dag. Vi har teambuilding på jobbet fram till kl. 18. Efter det ska jag direkt till fotbollsträningen kl. 19. Där vi ska ha teorilektion till kl. 21. Jag kommer vara hemma vid halv tio nån gång.. Då är det du och jag sängen!!



Yes! Russia did win! Really good game!

My tiredness hasn't disappeared yet unfortunatly, it feels like I haven't slept in a week and today is a loong day. We have teambuilding at work until 6pm. After that I will go directly to soccerpractise at 7 pm where we are going to a theory lesson until 9 pm. I will be home at 9.30 something.. It's you and me them bed!!

2 comments:

Emelie said...

Hej Sandra!

Tack för brunchen, det var verkligen mysigt!

Vad är det för fotbollslag du är med i? Är lite sugen på att spela igen men inget seriöst...

KRAM

Sandy De Luxe said...

Hej Emelie! Ja det var trevligt, roligt att du kom och att man fick träffa lilla Magda. Jag spelar i Barrikaden AIF i div 5. Det finns säkert plats om du vill. vi spelar två gånger i veckan + matcher.

KRAM