Friday, May 15, 2009

Who's that girl?

Alltså jag blir så himla glad när ni kommenterar och följer min blogg. Det lämnar en varm känsla hela dagen faktiskt. Men vilka är ni? Jag börjar bli riktigt nyfiken. Självklart kollar jag in era bloggar ni som har några, men alla ni som läser och inte kommenterar kan inte ni berätta lite om er själva som en kommentar här? Snääälla?
I get so very happy when you comment and follow my blog. It leaves a kind of warm feeling all day actually. But who are you? Of course I check out your blogs if you have one, but all you that reads and not comment, can't you tell a little about yourself as a comment to this post? Pleeease?

8 comments:

Anonymous said...

Jag följer din blogg! Men det vet du redan :)

- Kakan

Anonymous said...

Och jag me! ;)
Puss

Lina said...

Jag tycker din blogg är fin:)

Vet inte hur jag hittade till den från första gången,men blev tagen av något snyggt du hade på dig andra gången jag kikade förbi.

Keep up the good work girlfriend!!

:)

Frank Ottosson said...

Hej!
Jag surfade omkring på nätet och hamnade här.
Det är så att jag driver en nättidning som heter Bad Ass Lifestyle som är inriktad på rockabilly, rock 'n' roll etc musik men även livstilen kring dessa genrérs.
Vi håller på att omorganiserar oss till att bli bredare och effektivare. Vi söker nu skribenter av olika slag, klädmode, recensioner, intervjuer m.m. Mer information om oss finns på vår hemsida.
Mvh Frank
Bad Ass Lifestyle
www.badasslifestyle.info.se

Zizzi said...

Jag prenumererar på din blogg, men varit lite dålig på att kommentera, vilket det kommer att bli ändring på!
Kram cissi

Sandy De Luxe said...

Åh så roligt att höra! Tack för att ni läser.
Frank: Jag kommer att höra av mig!

Karolina said...

Hej!

Jag hittade din blogg av en slump och sedan hittade jag andra trevliga bloggar i din lista. Tittar in lite då och då men minst en gång i veckan.

Tack för att du roar mig :)

Mari said...

Jag minns inte hur jag hittade din blogg, men den är en av mina favoriter :)