Sunday, May 24, 2009

I've been everywhere..

Oj oj oj vilken helg det har varit! Jag har haft det super! Vi började i torsdags med ett Skansenbesök tillsammans med min morbror Conny, hans tjej och mina småkusiner. Mycket djur och mycket barn. På fredagen regnade det tyvärr men det hindrade inte mig och Max i shoppingen. Vi gjorde stan och jag köpte en superfin klänning på Pom Pom Parlour, strumpyxor med söm på Topshop och leopardstrumpbyxor på Blue Fox. Efter vi hade gjort city tog vi oss till Söder för att fortsätta shoppingen. Vi gick till Sivletto men det var nog sista gången jag gick dit. De är tyvärr så tusans otrevliga där så att det är inte ens kul. Men vi fortsatte till Daisy Dapper där jag köpte allt det här fina.
Skor från Lola Ramona, bilder att ha på väggen, en fin liten muffinsburk. Fina Matilda på Daisy Dapper gav mig även den söta rosa t-shirten.

Nä, nu får det vara bra för idag, jag skriver om lördagen imorgon.. Nu ska jag ha söndagkväll med X-men!


Wow wow wow what a weekend! I've had a super time! We began on Thursday with a visit to Skansen with my uncle Conny, his girlfriend and my little cousins. Very much animals and very much children. Unfortunately it rained on friday but that didn't prevent me and Max to have a big shoppingspree. We did the city and I bought a dress at Pom Pom Parlour, tights with seam at Topshop and leopard stockings at Blue Fox. After we did the city we went to Söder to continue shopping. We went to Sivletto but it was probably the last time I went there. They are, unfortunately, so unpleasant so it is not even funny to go there. But we continued to Daisy Dapper where I bought all this. Shoes from Lola Ramona, images we will hang on the wall, a nice little muffin tin. Sweet Matilda on Daisy Dapper even gave me the cute pink t-shirt.

Nah, now it's enough for today, Im writing about Saturday tomorrow.. Now I will spend my sunday evvening with the X-men!

11 comments:

Anonymous said...

Va fina skorna är! Hade inta alls föreställt mig att dom skulle se ut så. Precis som en högklackad fast då platt. Jättefina och det måste vara skönt att ibland gå med låga skor?! ;)
puss
Ser framemot att se den fina klänningen!

Daisy dapper said...

Tack kära fantastiska du!
Du är också fin :)
Hoppas helgen var lyckad.
ha en fin kväll och hälsa pojkvänen!

Kram Matilda
Daisy dapper

B-b-b-etty said...

var till sivletto i lördags, dom är alltid supertrevliga tycker jag. bjuder på fika om man handlar mycket hihi

Sandy De Luxe said...

Mamma: Ja det är jättesöta och roligare än flipflops ju.

Matilda: Tack det ska jag göra!

Betty Lou: Märkligt, jag handlade för över 3000 sist och fick inte ens ett leende eller ett ha en bra dag. Men jag kanske inte är tillräckligt cool. =)

B-b-b-etty said...

jag är inte heller särskilt cool, ganska långt ifrån faktiskt haha

Zizzi said...

Underbara saker du köpt! Jag MÅSTE åka dit, jag har tänkt på det jättelänge, men aldrig tagit mig tid! Kanske i helgen???
Kram

Sandy De Luxe said...

Zizzi: Tack! Ja gör det! De har supermycket fint..

Betty: Hehe, inte du heller. Nä jag vet inte men det är bara så det har känts båda gångerna vi har varit där..

B-b-b-etty said...

hmm kanske beror på vem som är i kassan. anna-karin tycker jag är supertrevlig, blond ganska lång och alltid ett leende på läpparna

Sandy De Luxe said...

Henne har jag nog inte stött på. Bara en liten smal tjej och en skäggig kille. Men men, jag har väl bara haft otur.. Trist ändå att ha det två gånger..

Fredrik, Sivletto said...

Det var väldigt trist att du tycker jag är otrevlig. jag har aldrig menat att vara det mot någon. Jag ber härmed om ursäkt.

Sandy De Luxe said...

Tack för det Fredrik. Jag kommer att besöka er igen.. =)